2011. április 15., péntek

Orgona ága.........



Elég sok minden történt az elmúlt hónapban velünk, nem nagyon volt időm a hobbimra. A karkötőt még márciusban kezdtem el. Marijja virágos karkötője inspirált a készítésében, nem igazán tudtam hogy hogyan fűzte, próbáltam képről megfűzni. Eléggé macerás volt az apró kis kockákat egyessével elkészíteni, majd összeállítani. El is rontottam, az összefűzésnél, és nekem egy kicsit "szellősebb" lett mint az eredeti. Azért lett lila árnyalatai, mert az egyik kedvenc virágom az orgona. Nagyon szeretem az illatát. Igaz lakásba nem szoktam vinni, mert sajnálom leszakítani őket (mint minden más virágot is) de szerencsére a kertünkben van egy pár bokor, és sokat szoktam a tövében megpihenni.

2 megjegyzés:

Edit írta...

Szépséges lett!!!! Igazi tavaszi darab! :)

Marta írta...

Aranyos lett és tényleg olyan igazi tavaszias darab! :)